Mi a három probléma, amivel találkozol cégalapításkor?

Három problematikus tényezővel fogsz szembesülni azonnal ahogy megalapítod a cégedet: Hol? Mennyiért? Meddig? Tulajdonképpen ez a kötelezően bejelentendő székhellyel kapcsolatos problémák zanzásított verziója. Hogyan segít ezen a székhelyszolgáltatás?
A jogszabály szerint minden cégnek rendelkeznie kell egy állandó, bejelentett lakcímmel, ahova a cég hivatalos levelezése érkezik, itt kell fogadni, kezelni és tárolni ezeket a postai küldeményeket. A probléma ezzel csak annyi, hogy számos cég nem tart fent irodát, mivel nem éri meg nekik gazdaságilag – sok pénzbe kerül z iroda bérlés és a titkárnő fizetése is. Ilyenkor merül fel a saját lakás bejelentése, mint opció, azonban minden bizonnyal felül fogja bírálja a döntését a cégtulajdonos, amikor szembesül azzal, hogy a postás minden egyes alkalommal egy cetlit hagy a postaládában, miszerint a lakásnál járt, de nem talált otthon senkit, és a hivatalos leveleit megtalálja a postán, vagy amikor a családi ebéd alatt kopogtat a NAV egy váratlan ellenőrzés alkalmával. Hiszen senki nem akar (és nem is tud) egész nap a lakásáshoz láncolva élni, csak azért, hogy a postára várjon, a magánszféráját pedig nem szívesen osztja meg a hivatalokkal.
Ezen probléma megoldására találták ki a székhelyszolgáltatásokat, melyek fő feladata a hivatalos levelek fogadása, kezelése és tárolása, a NAV fogadása. A székhelyszolgáltatás tehát megkönnyíti a vállalkozók dolgát, ráadásul még pénzt és időt is megspórol nekik.

No Comments

Post a Comment